اگر چه انتخابات نامزد انتخابات نامزدهای انتخاباتی

اگر چه: انتخابات نامزد انتخابات نامزدهای انتخاباتی اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری «همه می‌دانند» در «کن» توجه منتقدان را جلب کرد

سه شنبه اصغر فرهادی به همراه ستارگان تازه ترین فیلم سینمایی اش «همه می دانند»، پنه لوپه کروز و خاویر باردم بازیگران اسپانیایی برنده اسکار و ریکاردو دارین بازیگر

«همه می‌دانند» در «کن» توجه منتقدان را جلب کرد

«همه می دانند» در «کن» توجه منتقدان را جلب کرد

عبارات مهم : اسپانیا

سه شنبه اصغر فرهادی به همراه ستارگان تازه ترین فیلم سینمایی اش «همه می دانند»، پنه لوپه کروز و خاویر باردم بازیگران اسپانیایی برنده اسکار و ریکاردو دارین بازیگر آرژانتینی و تهیه کنندگان فیلم در مراسم فرش قرمز هفتادویکمین جشنواره فیلم کن شرکت کرد تا افتتاحیه این جشنواره مهم سینمایی به نام کارگردان مطرح ایرانی شروع شود.

«همه می دانند» یکی از ۲۱ فیلم بخش مسابقه جشنواره کن امسال هم است و این فیلم در نخستین نمایشش در جشنواره فیلم کن توانست نظرات بسیاری را به خود جلب کند و تماشاچیان این فیلم بعد از دیدن آن چنددقیقه ای کارگردان و عوامل را ایستاده تشویق کردند. بسیاری از منتقدان نظرات متفاوتی راجع به بروزترین ساخته اصغر فرهادی داشتند. پیتر برادشاو، منتقد گاردین راجع به «همه می دانند» نوشت: «قصه گویی فرهادی نیرویی نیرومند دارد». پیتر دبروژ از ورایتی هم گفت: «هرچند فیلم جهت رسیدن به جایی که رازگشایی های آن بتواند تأثیرگذار باشد، کند هست، ولی همین که این رازگشایی ها اتفاق می افتد، بی اختیار جالب می شود».

بوید فان هویی از هالیوودریپورتر هم نوشت: «اگر فیلم تا حد زیادی قابل دیدن باقی می ماند، به این خاطر است که فرهادی تعدادی از عالی ترین بازیگران اسپانیا را به کار گرفته است و آنها می دانند چگونه به شخصیت های خود جان ببخشند، حتی هنگامی که کار زیادی جهت انجام دادن ندارند (گرچه چند نفر از آنها حرف جهت گفتن زیاد دارند»).

در خلاصه داستان تریلر روان شناختی «همه می دانند» آمده است: کارولینا (با بازی کروز) جهت دیدار با خانواده اش از آرژانتین به زادگاهش دهکده ای در اسپانیا بازمی گردد. در این سفر که آینده نگری می شد به تجدید دیدار اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره ای به وقوع می پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تأثیر می گذارد.

«همه می دانند» بعد از «آموزش بد» به کارگردانی پدرو آلمودوار، دومین فیلم اسپانیایی زبان است که در تاریخ برگزاری جشنواره کن به عنوان فیلم افتتاحیه این مناسبت سینمایی گزینش شده است هست. همچنین جهت نخستین بار در سال های اخیر، جشنواره کن با فیلمی ساخته فیلم سازی غیرفرانسوی یا غیرآمریکایی شروع شد.

الکساندر ماله-گی از شرکت ممنتوفیلمز در پاریس، آلوارو لونگوریا از شرکت اسپانیایی مورنافیلم و شرکت ایتالیایی لاکی رد به طور یکسان «همه می دانند» را تهیه کرده اند. همچنین شرکت فوکِس فیچرز در ساعات نهایی سه شنبه و در نخستین شب هفتادویکمین دوره جشنواره فیلم کن، حق پخش فیلم اسپانیایی زبان «همه می دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی را خریداری کرد.

فوکس فیچرز «همه می دانند» را در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، هند، تعدادی از کشورهای آسیایی و خاورمیانه به جز کشور عزیزمان ایران توزیع می کند. فوکس حق پخش این فیلم در اسپانیا را سال گذشته از آن خود کرد.

پیتر کویافسکی مدیر فوکس فیچرز گفت: اصغر یک فیلم ساز جهانی است که آثارش فراسوی زبان هست. جوربودن استعدادهای او با نقش آفرینی های احساسی پنه لوپه، خاویر و ریکاردو، تماشاگران را مسحور می کند.اکران «همه می دانند» در فرانسه از نهم ماه می مصادف با نوزدهم اردیبهشت با ۴۳۰ سینما شروع می شود.

«همه می‌دانند» در «کن» توجه منتقدان را جلب کرد

روزنامه شرق

واژه های کلیدی: اسپانیا | منتقدان | اسپانیا | جشنواره | سینمایی | اصغر فرهادی | جشنواره فیلم | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار